Ki van itt?
Jelenleg 1 felhasználó van itt :: 0 regisztrált, 0 rejtett és 1 vendég Nincs
A legtöbb felhasználó (18 fő) Csüt. Okt. 20, 2022 4:02 am-kor volt itt.
Legutóbbi témák
» Hírbeküldésby Michahel Szomb. Május 21, 2022 3:02 pm
» HÍREK - események, aktualitások
by Admin Csüt. Okt. 31, 2019 12:56 pm
» Mágust fogtam, nem ereszt - Johnathan & Vincent
by Vincent Wolf Szomb. Okt. 12, 2019 4:07 pm
» A szipolyozás technikái - Amalia és Edward
by Amalia Lievna Limonova Pént. Aug. 30, 2019 10:48 pm
» Edward Feilding - Szilánkok
by Edward Feilding Pént. Júl. 12, 2019 9:44 pm
» Démoni szerencse - Ármáres és Audoin
by Audoin Csüt. Júl. 04, 2019 8:46 pm
» Hiányzások
by Ármáres Vas. Jún. 23, 2019 9:03 pm
» Emberek (Vadászok, Tudósok, Mondének)
by Admin Pént. Jún. 21, 2019 8:54 am
» Alexander Charles Benson - Szilánkok
by Alexander Charles Benson Csüt. Jún. 20, 2019 9:13 pm
» Szellem a sírdombról - Dru és Audoin
by Audoin Szer. Jún. 19, 2019 8:43 pm
Top posting users this month
No user |
Social bookmarking
Játékterek
1 / 1 oldal
Játékterek
Játékterek
A fórumon a játékok egy-egy külön topicban játszódnak, melyet a játékosok nyitnak maguknak, a játéktér mégis fel van osztva különböző szegmensekre idő és hely szerint.
Idő szerinti felosztás
Játékok a jelenben
Itt játsszátok azokat a játékokat, melyek nagyjából akkor kezdődnek valóban, amikor megírjátok az első reagot. Ettől el lehet térni pár héttel, hónappal, de akkor azt jelezzétek az első reag fejlécében, hogy az is tudja, aki nem volt jelen a megbeszélésen.
Játékok a múltban
Mivel a játékosok egy része igen idős karaktereket hoz, melyek a múltban is kapcsolatban álltak egymással, lehetőség van ezeknek a kapcsolatoknak a jelentősebb fordulópontjait kijátszani az erre szolgáló játéktér részen. Az első reagban jelöljétek meg az időt és a helyet!
Térbeli felosztás
Játékok a Föld különböző tájain
A Jelent megjelenítő játéktér részen a Föld kontinenseinek külön témákat hoztunk létre. A játékoknak az új témát a megfelelő részben nyissátok meg! Ez segít eligazodnia többieknek is, hogy mely földrészen milyen aktivitáshoz lehet majd esetleg csatlakozni. Vannak, és lesznek is nevesített helyek, az egyes földrészeken belül, melyek külön témát kapnak.
Játéktér -> Játékok a Föld különböző tájain
Már létező, vagy megalakulásra váró különleges helyek földrajzi eloszlás szerint
Különböző csoportok különleges helyei
Kapuk más létsíkokra, mágikus térkapuk a Föld pontjai között
A hozzászólást Admin összesen 12 alkalommal szerkesztette, legutóbb Hétf. Jún. 10, 2019 10:57 am-kor.
Re: Játékterek
Különböző csoportok különleges helyei a Földön
Mágusszentélyek
.oOo. - Aconcagua (6961 m), Andok hegység, Argentína - A Levegőmágusok szentélye - 3 aktív légmágus karakter (Elemi mágus és a Levegő a kedvenc eleme)
.oOo. - Apró sziget a Csendes óceánon - A vízmágusok szentélye - 3 aktív vízmágus karakter (Elemi mágus és a Víz a kedvenc eleme)
.oOo. - Colorado folyó völgye, Grand Canyon, Amerikai Egyesült államok, Colorado Állam - A Földmágusok szentélye - 3 aktív földmágus karakter (Elemi mágus és a Föld a kedvenc eleme)
.oOo. - Etna, Szicília szigete, Olaszország - A Tűzmágusok szentélye - 3 aktív tűzmágus karakter (Elemi mágus és a Tűz a kedvenc eleme)
.oOo. - Ngorongo kráter, Tanzánia - A Természetmágusok szentélye - 3 aktív Természetmágus karakter
.oOo. - Oxford, Anglia - A Mentálmágusok szentélye - 3 aktív Mentálmágus karakter
.oOo. - Párizsi kazamaták, Franciaország - A Nekromanták Szentélye - 3 aktív Nekromanta karakter
.oOo. - Tesla Múzeum, Belgrád, Szerbia - A Techno-mágusok szentélye (építés alatt) - 3 aktív Techno-mágus karakter
Mágusiskolák
.oOo. - Morningside, Washington állam, Amerikai Egyesült Államok - A Tudás Kútja mágusiskola - a csoport alakulás alatt áll
Tündér lakta helyek
.oOo. - Erdő a Harz-hegységben, Németország - Eolande
.oOo. - Puzzlewood, (Gloucestershire, Anglia) - Leírás - Tündér lakta hely - Őrző tündér kerestetik
.oOo. - Sárkányok vére, Szokotra sziget (Indiai-óceán), Jemen - - Leírás - Tündér lakta hely - Őrző tündér kerestetik
A hozzászólást Admin összesen 12 alkalommal szerkesztette, legutóbb Vas. Jún. 02, 2019 4:58 pm-kor.
Re: Játékterek
Már létező, vagy megalakulásra váró különleges helyek
földrajzi eloszlás szerint
Afrika
.oOo. - Ngorongo kráter, Tanzánia - A Természetmágusok szentélye - 3 aktív Természetmágus karakter
Ázsia
.oOo. - Aokigahara, az öngyilkosok erdeje, Japán - Leírás
.oOo. - Sárkányok vére, Szokotra sziget (Indiai-óceán), Jemen - Leírás - Tündér lakta hely - Őrző tündér kerestetik
Dél - Amerika
.oOo. - Aconcagua (6961 m), Andok hegység, Argentína - A Levegőmágusok szentélye - 3 aktív légmágus karakter (Elemi mágus és a Levegő a kedvenc eleme)
Európa
.oOo. - Erdő a Harz-hegységben, Németország - Tündér lakta hely - Eolande
.oOo. - Etna, Szicília szigete, Olaszország - A Tűzmágusok szentélye - 3 aktív tűzmágus karakter (Elemi mágus és a Tűz a kedvenc eleme)
.oOo. - Hertfordshire, Egyesült Királyság - Everland Javító és Nevelőintézet Fátylon túli gyermekeknek - a csoport alkulás alatt áll
.oOo. - Oxford, Anglia - A Mentálmágusok szentélye - 3 aktív Mentálmágus karakter
.oOo. - Párizsi kazamaták, Franciaország - A Nekromanták Szentélye - 3 aktív Nekromanta karakter
.oOo. - Puzzlewood, (Gloucestershire, Anglia) - Leírás - Tündér lakta hely - Őrző tündér kerestetik
.oOo. - Tesla Múzeum, Belgrád, Szerbia - A Techno-mágusok szentélye (építés alatt) - 3 aktív Techno-mágus karakter
Észak - Amerika
.oOo. - Colorado folyó völgye, Grand Canyon, Amerikai Egyesült államok, Colorado Állam - A Földmágusok szentélye - 3 aktív földmágus karakter (Elemi mágus és a Föld a kedvenc eleme)
.oOo. - Morningside, Washington állam, Amerikai Egyesült Államok - A Tudás Kútja mágusiskola - a csoport alakulás alatt áll
Egyéb helyek a Földön
.oOo. - Apró sziget a Csendes óceánon - A vízmágusok szentélye - 3 aktív vízmágus karakter (Elemi mágus és a Víz a kedvenc eleme)
Játék más létsíkokon
A Földön kívül egyéb helyszíneken is lehetséges lesz a játék. Euek a természetfeletti lények által létrehozott különböző varázslatos helyek. Itt könnyen elképzelhető, hogy nem a földi fizikai, kémiai vagy biológiai törvények uralkodnak majd. Megnyitásuk a játékoscsapat létszámától és aktivitásától függ.
Játék más létsíkokon
.oOo. - Atlantisz - Mágusok birodalma - Leírás - Ez a játéktér 5 aktív mágus karakter esetén nyílik meg.
.oOo. - Árkádia Nova - Tündérek birodalma - Leírás - Ez a Játéktér 5 aktív Tündér karakter esetén nyílik meg.
.oOo. - Heaven - Angyalok birodalma - Leírás - - Ez a Játéktér 5 aktív Angyal karakter esetén nyílik meg.
.oOo. - Limbó
A hozzászólást Admin összesen 17 alkalommal szerkesztette, legutóbb Vas. Jún. 02, 2019 4:58 pm-kor.
Re: Játékterek
Kapuk más létsíkokra, mágikus térkapuk a Föld pontjai között
Tündérkapuk Árkádia Nova területére
A Tündérkapuk mindig láthatatlanok, és csak átkelés idejére válnak láthatóvá. Ekkor azonban belátni Árkádiába, és az átkelő személynek ügyelnie kell, hogy a tettével ne kövessen el Fátyoltörést emiatt. A kapun Tündérek bármikor áthaladhatnak, Techno-mágusok, Vámpírok és Démonok pedig soha. A többi fajnál a lelki alkat a kérdéses. Természetmágusok, a Természet papjai könnyen megkaphatják az engedélyt, vagy megszerezhetik a képességet erre. Akik azonban a természet ellenségei, vagy gonosz a jellemük, általában fennakadnak.
Néhány esetben előfordul, hogy valaki úgyis Átlép Árkádiába, hogy az nincs is szándékában, vagy nem is tud a kapu létezéséről. Ez akkor fordul elő, ha a személy a kapu közelében van (nem messzebb, mint öt méter) és veszélyben az élete, menedéket keres. Ilyenkor a kapu "bevonzza" magához.
A Tündérekpaukat láthatják azok, akiknek Látás/Tündérek képességük 3. vagy magasabb szintű, és azok, akiknek a Érzékelés/Mágia képességük 5. szintű.
.oOo. - Aokigahara, az öngyilkosok erdeje, Japán - Leírás
.oOo. - Erdő a Harz-hegységben, Németország - Tündér lakta hely - Eolande
.oOo. - Sárkányok vére, Szokotra sziget (Indiai-óceán), Jemen - Leírás - Tündér lakta hely - Őrző tündér kerestetik
.oOo. - Puzzlewood, (Gloucestershire, Anglia) - Leírás - Tündér lakta hely - Őrző tündér kerestetik
Kapuk a Limbóba
A Limbóba való átlépéskor az átlépő személyek szúró fájdalmat éreznek a homlokuk közepén, a halántékukon, a tarkójukon, vagy a szívük felett a mellkasukon. Ekkor egy úgynevezett Limnbó-bélyeget kapnak, mely innentől letörölhetetlen. Szemmel látni csak Látás/Szellemek képesség 3. szintén, vagy a felett lehet. Aki ilyet visel, az viszont érezhet a hely felől bizsergést, viszketést, szúrást, sajgást időnként. Az átlépésnek visszafelé nincs semmi különleges hatása.
.oOo. - Aokigahara, az öngyilkosok erdeje, Japán - Leírás
.oOo. - Párizsi kazamaták, Franciaország - A Nekromanták Szentélye - 3 aktív Nekromanta karakter
A hozzászólást Admin összesen 8 alkalommal szerkesztette, legutóbb Szomb. Jún. 01, 2019 9:02 pm-kor.
Re: Játékterek
Puzzlewood, (Gloucestershire, Anglia)
Puzzlewood (magyarul „rejtélyerdő”) erdős terület a deani erdőben (Gloucestershire, Anglia). A mintegy 5,7 hektárnyi területen római vasbányák nyomát fedezték fel. Ma turistalátványosság. A környező ösvények olyan zavarbaejtően rendeződnek, hogy érzékcsalódást okozhatnak: az idelátogatók gyakran hat hidat számolnak meg a helyszínen, holott csak kettő van.
Úgy tartják, hogy Puzzlewood volt az egyik olyan hely, amelyről J. R. R. Tolkien Középföldét mintázta A Gyűrűk Ura című regénye megíráskor.
Úgy tartják, hogy Puzzlewood volt az egyik olyan hely, amelyről J. R. R. Tolkien Középföldét mintázta A Gyűrűk Ura című regénye megíráskor.
Az erdő területéről nyílik kapu Árkádia Novára, és a területen gyakran tartózkodnak olyan Nemestündék, akik régebben Középföldén éltek, ők formálták maguk képére a területet, és feltételezhető, hogy Tolkien sem véletlenül járt itt. Az érzékcsalódásokat nem csak a ösvények elrendezése okozza. A Tündék rejtőznek az emberek elől egyrészt ezt diktálja természetük, másrészt ezt követeli meg tőlük a Fátyol. A tündebarát természetfeletti lények előtt ismert az erdő, tudják, hogy itt lehet leghamarabb összefutni a nemesebbik tündefajjal.
A területet jelenleg egy tünde gondozza pár manó segédletével. Helyreállítják az emberi látogatók okozta károkat, és megpróbálják távol tartani az ártó szándékú lényeket.
A hozzászólást Admin összesen 3 alkalommal szerkesztette, legutóbb Hétf. Jún. 10, 2019 10:59 am-kor.
Re: Játékterek
Sárkányok vére, Szokotra sziget
Az Indiai-óceánon tengődő, négy sziget alkotta, aprócska szigetcsoport már 2000 éve lakott terület. A szigeten működő, 50 ezres Olduvai civilizáció elsődleges foglalkozását a halászat, állattenyésztés és földművelés teszi ki. A szintén Szokotrának nevezett, a szigetcsoport legnagyobb tagja legnagyobb különlegessége az, hogy 825 különös növény, élőlény számára biztosít otthont. Emellett nem csak a szárazföldi élet, hanem az óceán élővilága is változatos, ugyanis a sziget közelében 253 zátony-építő korallfaj, 730 féle part menti hal, és 300 különböző rák, homár és garnélafaj népesíti be a sziget vízivilágát. Legnagyobb ereje mégis sárkányfái, vagy sárkány vére fáiban rejlik. A sárkányfa vagy sárkányvérfa nevét a sötétvörös gyantájáról kapta, vaskos ágain növekvő, örökzöld levelei akár 60 centiméter hosszúra is megnőnek.
Szintén erősen tündér befolyás alatt álló terület. A fák nedve nem véletlenül van ennyire jó hatással az emberekre. A természetmágusok élethosszabbító szereinek is kedvelt komponense ez a gyanta. A táj meglehetősen kopár, így a Tündérek között az a szabály, hogy csak olyan fajtársuk léphet a szigetre, aki képes láthatatlanná válni, különben nehéz lenne elrejtőznie az illetéktelen szemek elől.
Re: Játékterek
Limbó
A Limbó nem a Földön található, külön létsík, és roppant ősi. Elsősorban Szellemek lakják, de más létformák is feltűnnek rajta itt-ott. A Limbóra más szabályok vonatkoznak minden tekintetben, mint a Földre. Másképp működik a kémia, biológia, fizika, vagy inkább egyáltalán nem is működik.
A Limbóban tartózkodó szellemeknek van valamiféle anyagi testük, így képesek fizikai kontaktusba kerülni a környezetükkel. Ez a test azonban még sincs teljesen jelen. Előfordul, hogy két Szellem annak ellenére, hogy ez az anyagi testük tapintható, egyszerűen átsétál egymáson, bár jelentősen lelassulnak. A sétálás sem igazán megfelelő szó, mert noha a lábuk mozog a járást imitálva, igazából lebegnek. Ha kisétálnak egy szakadék szélén, nem zuhanni kezdenek, hanem leszállingóznak, mint egy tollpihe. Átgyalogolhatnak a gyér növényzeten, a furcsa állatvilágon, és a Limbóba látogató halandókon, természetfeletti lényeken is. Megfoghatnak tárgyakat, de nagyon komoly összpontosítás szükséges ehhez. Ruhát nem viselnek, a testük idomai igen elnagyoltak, és a nemi jellegek szinte teljesen eltűntek. A szemeik valamivel arányaiban nagyobbak, mint életükben volt, és más testarányaik is eltérhetnek, ha torz a saját testükről alkotott képük, emlékük.
Gondolkodásuk lassú, és eléggé korlátolt. Egymással nem kommunikálnak, de egyes éberebb teremtmények figyelmét felkeltheti egy-egy Földről érkezett idegen. Ilyenkor lehetnek csupán kíváncsiak, vagy ellenségesek is.
A Limbóban szinte egyáltalán nincsenek színek. Minden fehér, fekete, szürke, vagy esetleg valami barnás árnyaltot vesz fel. A növények és állatok is ilyen színekben "pompáznak" és minden növény kicsit olyan, mintha vég nélkül haldokolna. Az állatok torzak. Egyes kutatók azt állítják, hogy ezek az állatok mindenféle mágikus kísérletek eredményei, melyek során az állat meghalt, és ide került a lénye egy része. A levegő áporodott. A hőmérséklet szélsőségesen változó, de soha nincs szél. Kellemes illatokat soha nem érezni, bűzt néha igen.
Ha földlakó, vagy más létsík lakója (pl. Tündér) belép a Limbóba, akkor az ő teste is hasonlóvá válik az itt lakozó Szellemekéhez. A szerzett vagy hozott sebei nem gyógyulnak, de nem is romlik az állapotuk. Nincs szükségük ételre, vagy italra, de levegőre igen. Az átlépők kedélyállapota is tompul, nem éreznek nagyon sem örömöt, sem haragot. Úgy tudni, vannak itt olyanok, akik nem Szellemként kerültek ide, de túl sokáig voltak ideát, és annyira eltompultak, hogy már nem képesek visszatérni. Állatot nem érdemes áthozni a Limbóra, mert eltorzul, és vagy azonnal vagy a visszatéréskor megőrül, esetleg meg is hal.
A Limbóban tartózkodó szellemeknek van valamiféle anyagi testük, így képesek fizikai kontaktusba kerülni a környezetükkel. Ez a test azonban még sincs teljesen jelen. Előfordul, hogy két Szellem annak ellenére, hogy ez az anyagi testük tapintható, egyszerűen átsétál egymáson, bár jelentősen lelassulnak. A sétálás sem igazán megfelelő szó, mert noha a lábuk mozog a járást imitálva, igazából lebegnek. Ha kisétálnak egy szakadék szélén, nem zuhanni kezdenek, hanem leszállingóznak, mint egy tollpihe. Átgyalogolhatnak a gyér növényzeten, a furcsa állatvilágon, és a Limbóba látogató halandókon, természetfeletti lényeken is. Megfoghatnak tárgyakat, de nagyon komoly összpontosítás szükséges ehhez. Ruhát nem viselnek, a testük idomai igen elnagyoltak, és a nemi jellegek szinte teljesen eltűntek. A szemeik valamivel arányaiban nagyobbak, mint életükben volt, és más testarányaik is eltérhetnek, ha torz a saját testükről alkotott képük, emlékük.
Gondolkodásuk lassú, és eléggé korlátolt. Egymással nem kommunikálnak, de egyes éberebb teremtmények figyelmét felkeltheti egy-egy Földről érkezett idegen. Ilyenkor lehetnek csupán kíváncsiak, vagy ellenségesek is.
A Limbóban szinte egyáltalán nincsenek színek. Minden fehér, fekete, szürke, vagy esetleg valami barnás árnyaltot vesz fel. A növények és állatok is ilyen színekben "pompáznak" és minden növény kicsit olyan, mintha vég nélkül haldokolna. Az állatok torzak. Egyes kutatók azt állítják, hogy ezek az állatok mindenféle mágikus kísérletek eredményei, melyek során az állat meghalt, és ide került a lénye egy része. A levegő áporodott. A hőmérséklet szélsőségesen változó, de soha nincs szél. Kellemes illatokat soha nem érezni, bűzt néha igen.
Ha földlakó, vagy más létsík lakója (pl. Tündér) belép a Limbóba, akkor az ő teste is hasonlóvá válik az itt lakozó Szellemekéhez. A szerzett vagy hozott sebei nem gyógyulnak, de nem is romlik az állapotuk. Nincs szükségük ételre, vagy italra, de levegőre igen. Az átlépők kedélyállapota is tompul, nem éreznek nagyon sem örömöt, sem haragot. Úgy tudni, vannak itt olyanok, akik nem Szellemként kerültek ide, de túl sokáig voltak ideát, és annyira eltompultak, hogy már nem képesek visszatérni. Állatot nem érdemes áthozni a Limbóra, mert eltorzul, és vagy azonnal vagy a visszatéréskor megőrül, esetleg meg is hal.
A hozzászólást Admin összesen 1 alkalommal szerkesztette, legutóbb Szomb. Jún. 01, 2019 6:57 pm-kor.
Re: Játékterek
Aokigahara, az öngyilkosok erdeje, Japán
Ez az erdő gyönyörű, de kísérteties, és igen rossz híre van. A Fudzsi hegy tövében található, vulkanikus talajon fehér cédrusok, fenyők és puszpángféle bukszusok nőnek benne. Nagyon kevés állat lakja, így ez a hely roppant csendes. A japán mitológia szerint ez az erdő a démonok lakhelye, elsősorban a megannyi holt miatt, kik azért érkeztek az erdőbe, hogy elvegyék önnön életük.
Az emberi világban ez a hely egy a megoldatlan rejtélyek közül, de természetesen a Fátyol mögött élőknek több lehetőségük van a tudományos-mágikus vizsgálódásra, így itt már többet tudnak az okokról.
Az erőben található egy átjáró a Limbóba, ami hibás, pontosabban "ereszt". A Limbó felől annak az esszenciája sugárzik át ide, és valami fura hatással üli meg a helyet. Ez okozta az első öngyilkosságokat, és egyéb fura eseteket, és noha azóta egy tündérkapuval már nagyrészt ellensúlyozták a hatást, az öngyilkosságokból divat lett. Azt is sikerült kideríteni, hogy miért van gond a kapuval. Valamikor nagyon régen itt történt egy erőszakos áthatolás, pontosabban valakit visszahoztak a Limbóból, aki már valamilyen szinten oda tartozott, és közben jó pár szabályt és törvényt erőszakosan áthágtak. A tettesek ismeretlenek, de nagy mágikus energiák voltak szükségesek a feladathoz.
A tündérkapu nagyjából százötven éve létezik, de gyakran szorul javításra, mert a sérült kapu erre is romboló hatással van. Az erdőnek jelenleg nincs Tündér gazdája, még senki nem vállalta el a feladatot.
1 / 1 oldal
Engedélyek ebben a fórumban:
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
|
|